//Avaluar què fem i com ho fem. Indicadors d’impacte i balanç social. Multissessió – Aula Virtual

Avaluar què fem i com ho fem. Indicadors d’impacte i balanç social. Multissessió – Aula Virtual

Organitza: Barcelona Activa


FORMACIONS / TALLERS

En aquesta activitat presentarem diferents metodologies, eines i processos amb l’objectiu de conèixer, analitzar i decidir quin procés d’avaluació pot ser el més idoni segons les necessitats de la nostra entitat o projecte.

Activitat orientada a responsables de projectes i/o organitzacions d’Economia Social i Solidària en qualsevol format jurídic (cooperatives, associacions, fundacions, etc.) i qualsevol persona interessada.

IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en 2 sesssions. S’impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic, abans de la primera sessió, un enllaç únic par a totes les sessions i les instruccions d’accés.

*Sessió 1 (27 setembre)
–Què entenem per avaluar
-Eines d’avaluació: Balanç social, valorsocial.coop, SROI (Retorn Social de la Inversió),GRI (Estàndards internacionals d’impacte econòmic, ambiental i social)

*Sessió 2 (28 setembre)
-La Teoria del canvi. Practiquem mapes conceptuals
-Definició d’indicadors: classificació i tipologia
-Aproximació a la construcció d’indicadors
-Recomanacions per iniciar un procés d’avaluació a l’entitat.

Barcelona Activa respon a la situació de confinament generada per la COVID-19 posant en marxa entre altres recursos l’Aula Virtual, sessions via streaming per poder apropar-vos la formació a casa de la manera més real possible, i que sigui gairebé el mateix que fer-la de forma presencial. En aquest enllaç podeu consultar-la.

En les activitats de l’Aula Virtual es considerarà com a “assistides” a totes aquelles persones que hagin accedit a l’espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s’incorporin més tard, es comptabilitzaran com a “no assistides” i no se’ls generarà el certificat corresponent.

Les persones que no tinguin un CIF d’empresa, per fer la inscripció podreu posar el vostre NIF/NIE.

En cas que no puguis assistir a l’activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d’antel·lació entrant a l’apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D’aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.

A més a més, podeu consultar en aquest enllaç el nou calendari online que hem creat on trobareu tota la formació estable que hem preparat al llarg del tercer trimestre d’aquest any.


Des del Dilluns 27 de setembre de 2021
10.00 h - Seguiment online
Fins al Dimarts 28 de setembre de 2021

Informació d'inscripció: Per més informació pots escriure a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat