//Formació modular RevESStim el tèxtil-Bloc 1-Mòdul 3:Màrqueting i comunicació sostenible

Formació modular RevESStim el tèxtil-Bloc 1-Mòdul 3:Màrqueting i comunicació sostenible

Organitza: Barcelona Activa


FORMACIONS / TALLERS

RevESStim el tèxtil

Programa per iniciatives del sector tèxtil amb mirada d’Economia Social Solidària.

Barcelona Activa posa en marxa el programa RevESStim el tèxtil l’any 2018 emmarcat estratègicament en el Pla d’Impuls de l’ESS 2016-2019. En el marc d’aquest programa, s’ofereix formació modular socioempresarial especialitzada en el tèxtil ASG i un servei d’assessorament especialitzat per projectes i organitzacions. S’ha impulsat també el grup Motor del Tèxtil ESS i s’ha iniciat una línia de treball amb centres formatius que inclou formació de formadors i el foment d’emprenedoria social i col·lectiva. A més, anualment s’organitza una jornada per fer xarxa i compartir iniciatives i experiències del sector i, així, adaptar-nos a les necessitats de les organitzacions en el moment actual.

Formació modular 2021

BLOC 1 | Construcció de projectes de tèxtil sostenible ASG rendibles i amb impacte

Mòdul 3 | Màrqueting i comunicació sostenible

Mòdul sobre establir la importància de comunicar cada iniciativa amb criteri, aprenent a connectar amb el públic objectiu per crear una estratègia de comunicació coherent escollint les eines de comunicació més adients per la nostra iniciativa i els millors canals pel nostre màrqueting.

La formació modular el Tèxtil està basada en donar resposta a les necessitats individuals i globals de les entitats i emprenedores que operen en l’àmbit del tèxtil sostenible ASG i contempla també a aquelles organitzacions que encara que actualment no duen a terme pràctiques de sostenibilitat ASG volen incorporar-les.

IMPORTANT: Aquesta activitat està dividida en dues sessions que s’impartiràn de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç unic per aquestes dues sessions.

TEMARI:

1. La clau es entendre el joc. Marqueting pràctic per projectes del tèxtil sostenible (19 d’octubre de 10 a 12h aula virtual)

– Definició de l’ecosistema i de la proposta de valor
– Anàlisi de la competència i l’entorn
– Estratègia de preus i distribució. Definició del producte
– Definició del públic objectiu

2. Eines i canals per comunicar de manera eficaç la nostra marca de moda sostenible (21 d’octubre de 10 a 12h aula virtual)

– Claus de la comunicació efectiva. Canals de comunicació externs i canals interns, com escollir els més adequats.
– Comunicació digital: (web, blog, newsletter i xarxes socials).
– Comunicació offline: Paper i altres materials, Mitjans de comunicació.
– Venda en línia (WooCommerce, Shopify, PrestaShop, SquareSpace, Etsy)
– Pla de comunicació i calendari editorial

 


Des del Dimarts 19 de octubre de 2021
10.00 h - Seguiment online
Fins al Dijous 21 de octubre de 2021