Logo Barcelona Activa
www.barcelona.cat
Logo innoBA
  • Inici
  • Activitats
    • Exposició
    • Fira
    • Formació
    • Jornada / Congrés
    • Networking
    • Sessió informativa
    • Taller
    • Visita
    • Xerrada
    • Altres
  • Què és
    • Què és la CoAgenda
    • Qui participa
    • Preguntes freqüents
Publicar activitat
Inicia sessió o Registra't
Publicar activitat

L’Escola Popular d’Economia Feminista a La Marina – Zona Franca!

  • Quan
    17 d'octubre de 2023 17:00 - 28 de novembre de 2023 20:00
  • Detalls
  • Comentaris 0
  • prev
  • next
  • Comparteix
  • Més informació
  • Inscripció
  • prev
  • next
Organitzat per
CooperAcció

Som una associació feminista de cooperació internacional que treballem des de les aliances feministes per generar canvis a les societats.

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
Descripció

Presentem la vint-i-quatrena edició de l’Escola Popular d’Economia Feminista que repeteix al barri de La Marina – Zona Franca!

Tindrà lloc tots els dimarts, del 17 d’octubre al 28 de novembre de 2023 — ambdós inclosos — de 17:00 a 20:00h, al Local de l’Associació de Veïnes Sant Cristòfol (Carrer del Bronze, 5-7, 08038 Barcelona). Les sessions seran presencials i comptarem amb un espai de cures per a criatures.

Pots consultar la programació entrant aquí!

 

Què són les nostres Escoles Populars d'Economia Feminista (EPEF)?

Les Escoles són espais de formació, intercanvi i enxarxament per a dones i identitats dissidents on, a través de les experiències viscudes, reapropiar-nos de l’economia, dels temps de vida i dels cossos que sostenen la vida. En aquesta ocasió la organitzem de la mà del Pla de Desenvolupament Comunitari La Marina Zona Franca i conclourem amb la preparació d’una acció per celebrar el 25N – Dia Internacional per l’Eliminació de les Violències Masclistes.

Treballarem al voltant de 7 mòduls temàtics durant 7 setmanes i disseccionarem l’economia capitalista, patriarcal i el colonial, i com ens travessa als cossos i territoris a nivell local i global. Donarem valor a allò invisible i polititzarem els malestars, alegries, inquietuds, precarietats i afectes. Les sessions seran presencials, format que ens permetrà cuidar-nos, revisar-nos i fer safareig per capbussar-nos en els feminismes a través de metodologies i llenguatges diversos.

 

Quin és l'objectiu de les EPEFs?

Les EPEFs de CooperAcció són una proposta política feminista de treball per a la transformació, un procés que comença amb l’escola i que trasllada els seus impactes als carrers, als barris i a l’entorn de les persones que hi participen. Les sessions que es construeixen amb metodologies participatives, el joc i l’educació popular, situant al centre les veus, les experiències, els sabers, les preguntes i els dubtes de les participants.

El projecte de les EPEF se sustenta principalment en tres grans mirades: la feminista, l’antiracista i l’ecosocial. Cada un d’aquests tres eixos es vincula a les escoles i travessen els diferents mòduls, des dels continguts propis de la sessió com als materials d’aprofundiment.

 

Vols saber-ne més?

L’Escola va dirigida a dones, lesbianes, bis i trans* de totes les procedències i realitats de La Marina – Zona Franca.
Començarem el dimarts 17 d’octubre i acabarem el dimarts 28 de novembre de 2023.

 

Com inscriure’s?

Omple aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu.
Data límit d’inscripció el diumenge 8 d’octubre de 2023.

 

Encara tens dubtes?

Pots veure aquest vídeo amb les experiències de participants d’edicions passades. Si encara necessites que et aclarim alguna cosa, posa’t en contacte amb escolespopulars@cooperaccio.org

 

Ens ajudes a fer difusió? Ens trobaràs a les xarxes!
#EPEFLaMarina

Informació
  • Localització: Sants - Montjuïc
    Adreça:: Local de l’Associació de Veïnes Sant Cristòfol (Carrer del Bronze, 5-7, 08038 Barcelona)
  • Tipus d'activitat: Formació
  • Temàtica: Cures
  • Modalitat: Presencial
  • Accessibilitat: Accessibilitat física
  • És una activitat gratuïta? Sí
Etiquetes ESS
  • economia feminista
  • formació
  • curs
  • cures
Properes dates
  • 17 d'octubre de 2023 17:00 - 28 de novembre de 2023 20:00 Afegeix a Google Calendar Afegeix a iCalendar
Imatge de l'esdeveniment
Ubicació
  • Encara no hi ha cap comentari.
  • Afegeix una ressenya

    Deixa un comentari · Cancel·la les respostes

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Overall Rating

      També us pot interessar

      EL GERMINADOR #4: Perspectiva feminista i diversitat ètnica als projectes

      El Germinador és el primer de dos cicles de tallers de formació pràctica basada en l'adquisició d'eines i…
      Associació Social Business City Barcelona
      Associació Social Business City Barcelona

      Turisme accessible al Poblenou: Sessió Formativa

      Actualment, gràcies al suport de l’Ajuntament de Barcelona, Aethnic està desenvolupant el projecte “Turisme…
      Aethnic
      Aethnic

      EL GERMINADOR #5: Resposta creativa a problemàtiques quotidianes

      El Germinador és el primer de dos cicles de tallers de formació pràctica basada en l'adquisició d'eines i…
      Associació Social Business City Barcelona
      Associació Social Business City Barcelona
      • Enllaços d'interès:
      • Ajuntament de Barcelona – Economia Social i Solidària
      • Barcelona Activa - Innovació Socioeconòmica
      • © Barcelona Activa, 2022
      • Avís legal
      • Política de privacitat
      • Política de cookies
      • Accessibilitat

      Cistella

      • Facebook
      • Twitter
      • Què tal
      • Telegrama
      • LinkedIn
      • Tumblr
      • VKontakte
      • Correu
      • Copia l'enllaç